לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ראסטות כי זה יפה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

תמונת עירום


די למה כאילו פעם בכמה חודשים אני פשוט מממש משתעממת ונכנסת לבלוג?

כאילו פעם זה היה אחד הדברים בשבילי

זה אחלה מקום להביא את עצמך

זה מסדר תראש.

אני ממש השתנתי מקצה לקצה

לפי דעתי עכשיו בלוג זה "גיי" [לא הומופובית].

 

 

כבר נמאס לי מאנשים שלא מתבגרים

באמת

כמה אפשר להיות ילד

ולהתלהב מדברים טיפשיים

לא לדעת כלום על העולם

לא לנסות לעזור לעולם

לחיות בבועה מטומטמת

לא לפקוח את העיניים

?

אני באמת לא מבינה 

כאילו

טוב אני סולחת לאנשים שלא התבגו זה כל מה שנשאר,לסלוח,

כי בתאכלס הם לא עשו שומדבר רע

פשוט לא התבגרו שיכלית.

אני מוקפת באנשים כאלה.

וגם אתם,

קוראי וכותבי בלוג,

מוקפים באנשים שלא התבגרו.

מספיק ללכת למפגשים מטומטמים חסרי כל משעמעות ב"סנטר"

במקום לעזור לארץת המסכנה הזאת

או אפילו פחות

במקום לחבק את אמא ולהגיד לה שאתם אוהבים אותה

אתם הולכים למקום דפוק שנועד לקניות 

יושבים על הרצפה

מדברים על כמה שאתם רוצים למות

וצוחקים על שואה

עם איפור בשני שקל שרק גורם לחצ'קונים שלכם להיות יותר נוראים.

 

אני לא מבינה מה הקטע של הפוסט המזדיין הזה.

אולי פשוט נמאס לי מהעולם?

נמאס לי מאיך שאנשים לוקחים את החיים כיום?

למה אפחד לא שם לב למה שקורה סביב?

אני לומדת על זה בסוציולוגיה עכשיו. זה מעניין,

אולי תתעניין גם?

 

נכתב על ידי Lighters Up , 30/3/2014 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Lighters Up

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLighters Up אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lighters Up ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)